Dag 12: citytrip Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Rob Oude Bruinink - WaarBenJij.nu Dag 12: citytrip Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Rob Oude Bruinink - WaarBenJij.nu

Dag 12: citytrip Verona

Blijf op de hoogte en volg Rob

31 Juli 2012 | Italië, Verona

Citytrip Verona. Dag 12: Trento - Verona, 100 km
Ik duik steeds verder italië in. Ik laat de Alpen langzaam achter me. In de lagere delen wordt hier marmer gewonnen. Veel steengroeven. Het fietpad tussen Trento en Verona volgt nog steeds de rivier de Adige, waarbij de appelboomgaarden plaats hebben gemaakt voor druifgaarden. Van veel hoogteverschil is vandaag geen sprake. Alleen het laatste stuk richting Bardolino/Gardameer en de laatste 25 km naar Verona kent wat heuvels. Ik ben op tijd in Verona en besluit redelijk snel een knoop door te hakken. Ik heb niet veel zin lang te zoeken naar onderdak en wil Verona goed bezichtigen. Ik neem een hotel in het centrum en betaal er een prijs voor. Ik bezichtig de highlights van de stad. Een mooie stad maar donders prijzig. De komende dagen verplicht op de camping:-).

Het uploaden van de foto's gaat niet goed. Deze worden allemaal automatisch onder dag 7 gezet. Een 'bug' in de site, maar wel irritant.

  • 31 Juli 2012 - 21:28

    Werner:

    Hé Rob, niet te geloven dat je al in Italië zit. Respect! Goed te weten dat de foto's bij dag 7 staan. Mooie foto's. Met name de slaapzaal, top met zeven mannen op één kamer maar dat kan ook aan mij liggen. Geniet van Italië en het droge en mooie weer.

  • 31 Juli 2012 - 21:47

    Rob Oude Bruinink:

    Hahaha, kan jij ook niets aan doen:-)

  • 01 Augustus 2012 - 11:15

    Martijn:

    Hey Rob,
    Zitten donders mooie plaatjes tussen, sieht gut aus!!
    Toi, toi, toi!
    Take care en geniet ervan!

  • 01 Augustus 2012 - 21:23

    Henk En Ans:

    Nou je gaat al aardig in de richting van je einddoel.De meeste beklimmingen heb je toch wel
    gehad. Wat een leuke opnamen heb je gemaakt. Verder nog veel fietsplezier, geniet er maar van.

    Veel liefs.

    P. heeft je tuin opgeknapt, volgens hem was er niets voor de dorst.

  • 01 Augustus 2012 - 23:12

    Antoon Ans :

    Hoi Rob wat een mooie foto's van je zus nichtjes en neefje En dan die natuur opnames geweldigdie weg hebben we ook gereden maar. Dan met de auto maar dapper op de fiets Verona wat een mooie plaats met hoe veel historiseer gebouwen coleseum pracht kerk met veel herinneringen Je komt veel moois tegen houd moet veel susses en Gr. Antoon Ans

  • 02 Augustus 2012 - 15:33

    Rob Oude Bruinink:

    Dag allen, dank voor de leuke reacties. Ik heb het super naar mijn zin? Maar de tijd gaat snel. Tot volgende week. Grt rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Actief sinds 06 Juli 2012
Verslag gelezen: 741
Totaal aantal bezoekers 33859

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

fietsvakantie naar Rome

Landen bezocht: